<strong><strong>NineWin</strong></strong> NineWin <strong><strong>Promoties</strong></strong> Promoties
Dutch
NineWin Casino » Algemene Voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN 

De NineWin volgende algemene voorwaarden treden in werking op 18/03/2025. Lees de Algemene voorwaarden aandachtig door voordat u het spel start. Door de site te gebruiken bevestigt u automatisch dat u de Algemene voorwaarden accepteert.

De huidige Algemene Voorwaarden worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving.

De diensten op de Website worden geleverd door het Bedrijf. Het Bedrijf is volledig gelicentieerd om zijn zakelijke activiteiten uit te voeren in overeenstemming met de wetten van het land van oprichting. 

In geval van enige variatie met betrekking tot de interpretatie van de onderhavige Algemene Voorwaarden, prevaleert de Engelse versie. 

ALGEMEEN

  1. U begrijpt dat u door deel te nemen aan de spellen het risico loopt het geld te verliezen dat op uw account op ninewincasino.nl is gestort . In sommige rechtsgebieden kan online gokken illegaal zijn. U begrijpt en stemt ermee in dat ninewincasino.nl u geen juridisch advies of garanties kan bieden met betrekking tot de wettigheid van uw gebruik van de diensten van de Website. Het Bedrijf bevestigt niet dat de diensten van de Website voldoen aan de wettelijke vereisten in uw rechtsgebied. U gebruikt de diensten die door ninewincasino.nl worden aangeboden naar eigen keuze en naar eigen goeddunken, en neemt daarbij het risico van aansprakelijkheid op zich, waarbij u een beslissing neemt of het gebruik van de diensten van de Website legaal is in overeenstemming met de huidige wetgeving van uw rechtsgebied. U logt in op de Website en neemt deel aan de spellen op eigen risico.
  2. ninewincasino.nl is eigendom van en wordt beheerd door het bedrijf. Vergeet niet dat gokken verslavend kan zijn. Speel verantwoord, ninewincasino.nl accepteert alleen klanten van 18 jaar en ouder. 
  3. Deze Algemene Voorwaarden kunnen door het Casino worden gewijzigd wanneer dat nodig is. We zullen ons best doen om onze spelers per e-mail op de hoogte te stellen van belangrijke wijzigingen. We raden echter alle spelers aan om deze pagina regelmatig te bezoeken en te controleren op mogelijke wijzigingen.
  4. Deze Algemene Voorwaarden vormen een bindende overeenkomst tussen u en Casino. Spelers moeten deze Algemene Voorwaarden volledig lezen voordat ze een account registreren. Als u niet akkoord gaat met een bepaling van deze Algemene Voorwaarden, mag u de Website niet gebruiken of blijven gebruiken.
  5. U stemt ermee in om communicatie van ons elektronisch te ontvangen (d.w.z. e-mail) via sms of telefoongesprekken (communicatiekanalen). Wij zullen met u communiceren via communicatiekanalen of door mededelingen op de website te plaatsen. U kunt zich afmelden voor het ontvangen van aanbiedingen via e-mails van Casino, u kunt het afmeldingsverzoek ook richten aan onze ondersteuning om u af te melden voor sms of telefoongesprekken. Wij behouden ons echter nog steeds het recht voor om u essentiële informatie te sturen met betrekking tot uw account, saldo of websitefunctionaliteit, ondanks dat u zich hebt afgemeld voor reguliere e-mailverzendingen.

BESCHIKBAARHEID VAN SPELLEN

  1. Houd er rekening mee dat sommige games mogelijk niet beschikbaar zijn in bepaalde rechtsgebieden. Dit is het gevolg van het beleid van de gameproviders. Dit beleid kan van tijd tot tijd veranderen.
  2. Wij kunnen niet garanderen dat eventuele opbrengsten, stortingen, winsten of bonussen die de speler als inwoner van de door de hoofdhouder van de licentie, software en betalingsaanbieders beperkte landen heeft verkregen of opgebouwd met behulp van middelen van gecodeerde verbindingen via internet van hun apparaten naar een netwerk met als doel hun geolocatie te vervalsen, niet verbeurd worden verklaard en niet door ons op verzoek kunnen worden teruggevorderd. Dergelijke acties van de kant van de spelers worden beschouwd als een schending van deze Algemene Voorwaarden en wij behouden ons het recht voor om uw account niet te openen, op te schorten, te sluiten, de betaling van uw winsten in te houden en dergelijke fondsen toe te passen op grond van door u veroorzaakte schade.
  3. Fashion TV Video Slot is niet beschikbaar in de volgende landen: Cuba, Jordanië, Turkije, Saoedi-Arabië.
  4. Planet of the Apes Video Slot is niet beschikbaar in de volgende gebieden: Azerbeidzjan, China, India, Maleisië, Qatar, Rusland, Thailand, Turkije en Oekraïne.
  5. Vikings Video Slot is niet beschikbaar in de volgende rechtsgebieden: Azerbeidzjan, Cambodja, Canada, China, Frankrijk, India, Indonesië, Laos, Maleisië, Myanmar, Papoea-Nieuw-Guinea, Qatar, Rusland, Zuid-Korea, Thailand, Turkije, Oekraïne en de Verenigde Staten van Amerika.
  6. Narcos Video Slot is niet beschikbaar in de volgende gebieden: Indonesië, Zuid-Korea.
  7. Bovendien zijn Universal Monsters (Dracula, Creature from the Black Lagoon, Phantoms Curse en The Invisible Man) alleen verkrijgbaar in de volgende gebieden: Andorra, Armenië, Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Georgië, IJsland, Liechtenstein, Moldavië, Monaco, Montenegro, Noorwegen, Rusland, San Marino, Servië, Oekraïne, Noord-Macedonië, Turkije, Oostenrijk, Cyprus, Finland, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Luxemburg, Malta, Nederland, Polen, Slowakije en Slovenië.
  8. Spelers uit de volgende landen komen niet in aanmerking voor het winnen van jackpots van jackpotspellen die worden aangeboden door NetEnt (zoals, maar niet beperkt tot Mega Fortune en Arabian Nights): Australië, Azerbeidzjan, China, Denemarken, India, Israël, Italië, Japan, Maleisië, Qatar, Rusland, Spanje, Thailand, Tunesië, Turkije, Verenigde Arabische Emiraten, Oekraïne. Het casino zal redelijke inspanningen leveren om te voorkomen dat spelers uit deze landen de spellen bereiken, maar als spelers uit een van de genoemde landen de jackpot winnen, wordt de jackpotwinst geannuleerd.
  9. Spelers uit Australië mogen de games van Amatic niet spelen.
  10. Spelers uit de volgende landen mogen de spellen van Microgaming niet spelen: VS, Singapore, Italië, Denemarken, Zuid-Afrika, Frankrijk, VK, Spanje, België, Australië, Taiwan en de Filipijnen.
  11. Spelers uit Canada mogen de games van NYX (NextGen) niet spelen.

GEACCEPTEERDE VALUTA’S

Op de website kunt u met de volgende valuta’s spelen: EUR, BRL, CAD, NOK, NZD, CZK, ZAR, BGN, HRK, RON, AUD, BTC en andere cryptovaluta’s.

WIE KAN SPELEN

  1. Het Casino accepteert alleen spelers uit die landen en geografische regio’s waar online gokken wettelijk is toegestaan. Het is de verantwoordelijkheid van de speler om te informeren naar de bestaande gokwetten en -regelgeving van het betreffende rechtsgebied voordat hij weddenschappen op de website plaatst.
  2. Het Casino accepteert strikt volwassen spelers (de minimumleeftijd is 18) en spelers die de leeftijd hebben bereikt die is vastgesteld door de jurisdictie van de woonplaats van de speler als in aanmerking komend voor online gaming. Het is de enige verantwoordelijkheid van de speler om te informeren naar de bestaande wetten en regels van de gegeven jurisdictie met betrekking tot leeftijdsbeperkingen voor online gokken.
  3. Het is geheel en alleen uw verantwoordelijkheid om te onderzoeken en ervoor te zorgen dat u geen wetten overtreedt die op u van toepassing zijn door deel te nemen aan de spellen. Het storten van echt geld en spelen voor echt geld is onderworpen aan de wetten van uw land, en het is uw enige verantwoordelijkheid om u aan uw eigen regelgeving te houden.
  4. Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om de speler om een ​​bewijs van leeftijd te vragen en de toegang tot de Website te beperken of het account van spelers die niet aan deze vereiste voldoen, op te schorten.
  5. Spelers uit de volgende landen en hun territoria (“Beperkte landen”) mogen geen geld storten en spellen met echt geld spelen: Verenigde Staten van Amerika, Verenigd Koninkrijk, Spanje, Frankrijk, Franse overzeese gebieden (Guadeloupe, Martinique, Frans-Guyana, Réunion, Mayotte, St. Martin, Frans-Polynesië, Wallis en Futuna, Nieuw-Caledonië), Nederland, Israël, Litouwen, Nederlands West-Indië en Curaçao, Azerbeidzjan, Armenië, Gibraltar, Jersey, Wit-Rusland, Kazachstan, Kirgizië, Moldavië, Rusland, Tadzjikistan, Oezbekistan, Oekraïne. Het casino kan geen succesvolle verwerking van opnames of terugbetalingen garanderen als de speler dit beleid voor beperkte landen schendt.
  6. Spelers uit de volgende landen die door de Financial Action Task Force (FATF) zijn beperkt en hun territoria mogen geen geld storten en spellen met echt geld spelen – van de zwarte lijst: Noord-Korea en Iran, en van de grijze lijst: Albanië, Barbados, Burkina Faso, Cambodja, Kaaimaneilanden, Jamaica, Jordanië, Haïti, Mali, Marokko, Myanmar (Birma), Nicaragua, Pakistan, Panama, de Filipijnen, Senegal, Zuid-Soedan, Syrië, Turkije, Oeganda, de Verenigde Arabische Emiraten, Jemen en Zimbabwe. Het casino kan geen succesvolle verwerking van opnames of terugbetalingen garanderen als de speler dit beleid van de Algemene voorwaarden schendt.
  7. We accepteren ook geen betalingen en gebruikers uit de volgende landen en gebieden – Afghanistan; Amerikaans-Samoa; Barbados; Botswana; Burundi; Cambodja; Centraal-Afrikaanse Republiek; Cuba; Noord-Korea (DVK); Democratische Republiek Congo; Fiji; Guam; Iran; Irak; Libanon; Libië; Mali; Myanmar (Birma); Nicaragua; Pakistan; Palau; Palestina; Samoa; Somalië; Zuid-Soedan; Soedan; Syrië; De Krim (Oekraïne); Trinidad en Tobago; Oeganda; Venezuela; Jemen; Zimbabwe.

GEBRUIK VAN SPELERACCOUNT

  1. Om weddenschappen te kunnen plaatsen via de website, moet u zich eerst registreren op de website en een account openen.
  2. U moet alle verplichte informatie die wordt gevraagd in uw registratieformulier invoeren, inclusief een geldig e-mailadres; als u geen geldig e-mailadres invoert, kunnen we u niet helpen bij het herstellen van “vergeten wachtwoorden”. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de informatie die u verstrekt waar, volledig en correct is.
  3. Als onderdeel van het registratieproces moet u uw gebruikersnaam en wachtwoord kiezen om in te loggen op de website. Het is uw exclusieve verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat uw inloggegevens veilig worden bewaard. U mag uw inloggegevens aan niemand bekendmaken. Het Casino is niet verantwoordelijk voor misbruik van uw account door derden als gevolg van uw bekendmaking, opzettelijk of onopzettelijk, actief of passief, van uw inloggegevens aan derden.
  4. Voor transactiebeveiliging gebruiken we SSL-encryptie. Alle klantgegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet aan derden verkocht.
  5. Houd er rekening mee dat opnames moeten worden gedaan via dezelfde methode waarmee u heeft gestort. Als u bijvoorbeeld een Creditcard heeft gestort, moet de winst van die storting worden teruggestuurd via Creditcard.
  6. Alle informatie die u aan ninewincasino.nl verstrekt gedurende de geldigheidsduur van deze overeenkomst is waar, volledig en correct. U dient ninewincasino.nl onmiddellijk op de hoogte te stellen van eventuele wijzigingen in dergelijke informatie.
  7. Het is niet toegestaan ​​om geld van uw account over te maken naar andere spelers, of om geld van andere spelers op uw account te ontvangen. Ook mag u geen gebruikersaccounts overdragen, verkopen en/of verwerven.
  8. Er kunnen zich omstandigheden voordoen waarbij een weddenschap door ons per ongeluk wordt bevestigd of een betaling wordt uitgevoerd. In al deze gevallen behoudt Casino zich het recht voor om alle geaccepteerde weddenschappen met een dergelijke fout te annuleren of de gemaakte fout te corrigeren door alle weddenschappen opnieuw te vereffenen tegen de juiste prijzen/spreads/voorwaarden die beschikbaar hadden moeten zijn op het moment dat de weddenschap werd geplaatst bij afwezigheid van de fout.
  9. Mocht de gebruiker op de hoogte raken van mogelijke fouten of onvolledigheden in de software, dan stemt hij/zij ermee in om hier geen misbruik van te maken. Bovendien stemt de gebruiker ermee in om elke fout of onvolledigheid onmiddellijk te melden aan ninewincasino.nl. Mocht de gebruiker de verplichtingen in deze clausule niet nakomen, dan heeft het Bedrijf recht op volledige compensatie voor alle kosten die verband houden met de fout of onvolledigheid, inclusief alle kosten die zijn gemaakt in verband met de betreffende fout/onvolledigheid en de mislukte melding door de gebruiker.
  10. Bedrijf behoudt zich het recht voor om betalingen in te houden als er vermoedens of bewijs zijn van manipulatie van het casinosysteem. Er worden strafrechtelijke aanklachten ingediend tegen elke gebruiker of elke andere persoon die het casinosysteem heeft/hebben gemanipuleerd of heeft geprobeerd dit te doen. ninewincasino.nl behoudt zich het recht voor om alle spellen of evenementen die op de website worden aangeboden te beëindigen en/of te wijzigen.

DEPOSITIE

  1. U mag alleen deelnemen aan de Spelen als u over voldoende saldo op uw rekening beschikt.
  2. Houd er rekening mee dat het minimale stortingsbedrag varieert op basis van het land waar u speelt. Het minimale stortingsbedrag kan € 2, € 5, € 10 of € 15 zijn of het equivalent in een andere valuta. Het maximale stortingsbedrag is afhankelijk van de betaalmethode die u besluit te gebruiken. Daarnaast bieden we spelers de mogelijkheid om te wedden met bepaalde cryptocurrencies, onderworpen aan de hierboven genoemde limieten.
  3. We kunnen, onder bepaalde omstandigheden, een persoonlijke “bonus” op de account van een speler crediteren. De voorwaarden voor het crediteren van de bonus en het bedrag van de bonus worden bepaald door Casino en van tijd tot tijd op de website vermeld. Als een account zowel het echte geld als het bonusgeld bevat, zijn de bonusgelden alleen beschikbaar voor inzet nadat het bestaande echte geld is gebruikt. Voordat u aan de bonusomzetvoorwaarden voldoet, worden bonusgelden en alle winsten van deze bonus verbeurd als u het hoofdstortingsbedrag overmaakt of opneemt.
  4. Houd er rekening mee dat bonussen specifieke bonusvoorwaarden hebben (“Bonusvoorwaarden”). Deze zijn te vinden op de website.
  5. ninewincasino.nl is geen financiële instelling en mag daarom ook niet als zodanig worden behandeld. Uw account zal geen rente opleveren.
  6. Gestorte bedragen zijn binnen een redelijke tijd na de bevestiging van de storting beschikbaar op de rekening. Voordat een opname kan worden gedaan, moeten alle eerdere stortingen worden bevestigd.
  7. Het Casino is geen wisselkantoor en voert daarom geen enkele conversie uit tussen valuta.
  8. U mag alleen uw eigen persoonlijke creditcard/betaalpas of een andere betaalmethode gebruiken om uw account te financieren. De naam die op de creditcards staat of geregistreerd staat op de betaalrekeningen die worden gebruikt voor stortingen of uitbetalingen, moet overeenkomen met de naam die geregistreerd staat op uw account.
  9. Houd er rekening mee dat vanwege de aard van cryptocurrencies, stortingslimieten niet kunnen worden toegepast op stortingen die via betalingssystemen worden gedaan. Als u uw gokken in het casino wilt beperken, gebruik dan een andere beschikbare optie.
  10. Wanneer u stort met cryptovaluta, zorg er dan voor dat u een bedrag stort dat groter is dan of gelijk is aan de minimale stortingslimiet voor die specifieke valuta, zoals weergegeven op de stortingspagina van uw account. Stortingen onder deze limiet kunnen niet worden verwerkt door onze betalingsverwerker en komen niet op uw account terecht en kunnen ook niet aan u worden geretourneerd.
  11. Internetgokken is mogelijk illegaal in het rechtsgebied waarin u zich bevindt. Als dat het geval is, mag u uw betaalkaart niet gebruiken om deze transactie te voltooien.
  12. Het is de verantwoordelijkheid van de kaarthouder om op de hoogte te zijn van de wetten met betrekking tot online gokken in zijn of haar land van verblijf.
  13. Deelname van minderjarigen aan de op deze website aangeboden activiteiten is verboden.

TERUGTREKKINGSBELEID

  1. Het minimale opnamebedrag is € 50 of een equivalent. Het maximale opnamebedrag is afhankelijk van de betaalmethode die u gebruikt. Als het gevraagde bedrag de limiet van een bepaald betalingssysteem overschrijdt, wordt het bedrag in termijnen opgenomen.
  2. Als wij per ongeluk uw account crediteren met winsten die niet van u zijn, hetzij door een technische fout in de uitbetalingstabellen, menselijke fout of anderszins, blijft het bedrag ons eigendom en wordt het van uw account afgeschreven. Als u geld hebt opgenomen dat niet van u is voordat wij op de hoogte zijn van de fout, zal het per ongeluk betaalde bedrag (onverminderd andere rechtsmiddelen en acties die wettelijk beschikbaar kunnen zijn) een schuld van u aan ons vormen. In het geval van onjuiste creditering bent u verplicht ons onmiddellijk per e-mail op de hoogte te stellen.
  3. U erkent dat de gelden onmiddellijk worden verbruikt en dat het Casino geen restitutie of annulering verleent. ninewincasino.nl behoudt zich het recht voor om aanzienlijke winsten in maandelijkse termijnen uit te betalen.
  4. Wij behouden ons het recht voor om verificatieprocedures uit te voeren voor elke klant bij de eerste opname en op elk gewenst moment daarna, afhankelijk van onze interne beslissing zonder enige uitleg aan de speler over de redenen voor een dergelijk verzoek. Dergelijke verificaties kunnen bijvoorbeeld kopieën van het paspoort van een speler, nationale identiteitskaart, kopieën van de nutsrekeningen van een speler en/of kopieën van de debit-/creditcards die zijn gebruikt om te storten, omvatten.
  5. Het is de verantwoordelijkheid van de speler om ervoor te zorgen dat alle documenten als onderdeel van het KYC-proces authentiek zijn. Vervalste of frauduleuze documenten kunnen resulteren in inbeslagname van stortingen en potentiële winsten van de speler.
  6. Om een ​​opname te doen, moet een speler de actieve gestorte bedragen minstens één keer inzetten voor de opname. Deze procedure is in lijn met de anti-witwaspraktijken. De speler is volledig verantwoordelijk voor het betalen van alle kosten en belastingen die op zijn winsten worden toegepast volgens de wetten van het rechtsgebied van de woonplaats van de speler.
  7. De website ondersteunt uitbetalingen via Original Credit Transfer (OCT) van Visa en via Payment Transfer van Mastercard. Houd er rekening mee dat de website, zelfs voor ondersteunde landen, niet in alle gevallen een succesvolle verwerking van creditcardbetalingen kan garanderen, aangezien banken die creditcards uitgeven dergelijke transacties naar eigen goeddunken kunnen blokkeren of weigeren.
  8. In het onwaarschijnlijke geval dat een speler cryptogeld stort op een ander cryptogeldnetwerkadres (zoals, maar niet beperkt tot, het verzenden van BTC naar een BCH-adres), zal ninewin niet proberen het bedrag terug te vorderen, tenzij het meer dan € 5000 bedraagt. In dergelijke gevallen wordt een vergoeding van 0,1 BTC in rekening gebracht om de verloren fondsen te herstellen om de kosten te dekken die nodig zijn om het herstel na te streven, maar het is geen garantie dat de fondsen worden teruggevorderd.
  9. De interne operationele valuta van de Website is Euro. Als gevolg hiervan kan het bedrag dat van uw creditcard wordt afgeschreven, in het geval dat u transacties uitvoert in andere valuta, onbeduidend hoger zijn dan het bedrag dat op het moment van de transactie wordt weergegeven, vanwege valutaconversies aan de kant van uw bank en/of het betalingsverwerkingssysteem van het Bedrijf.
  10. De verwerkingstijd van opnames kan tot 24 uur duren. Zodra een opname succesvol is verwerkt en vrijgegeven, geldt er een tijdsperiode, afhankelijk van de gebruikte betaalmethode.
  11. U erkent dat opnames via bankoverschrijvingen in uitzonderlijke gevallen onderhevig kunnen zijn aan extra kosten door de intermediaire banken. Deze kosten blijven buiten de invloed van The Casino.
  12. Het maximale opnamebedrag dat aan een speler wordt verwerkt, is €/$1.000 per dag, €/$3.000 per week en €/$10.000 per maand, tenzij anders gespecificeerd in de Algemene Voorwaarden van een specifieke promotie. Uitzonderingen kunnen worden gemaakt voor spelers met een hoger VIP-niveau, indien van toepassing, naar eigen goeddunken van het Bedrijf.
  13. Als u meer dan €/$15.000 wint, behoudt het Casino zich het recht voor om de uitbetaling te verdelen in maandelijkse termijnen van maximaal €/$15.000 totdat het volledige bedrag is uitbetaald.
  14. Wij behouden ons het recht voor om aanvullende procedures en middelen te gebruiken om uw identiteit te verifiëren (Know Your Client) wanneer wij op enig moment stortingen op uw rekening doen, inclusief de eerste storting. 
  15. Wij behouden ons het recht voor om te bellen naar het nummer dat in uw account is opgegeven, wat naar ons goeddunken een noodzakelijk onderdeel van de KYC-procedure kan zijn. Totdat de account volledig is geverifieerd, worden er geen uitbetalingen verwerkt.
  16. U erkent dat opnames via bankoverschrijvingen in uitzonderlijke gevallen onderhevig kunnen zijn aan extra kosten door de intermediaire banken. Deze kosten blijven buiten de invloedssfeer van The Casino en zijn beperkt tot het equivalent van EUR 16.
  17. Wij zijn geen financiële instelling en dienen dan ook niet als zodanig te worden behandeld. Uw account zal geen rente opleveren en er zullen op geen enkel moment conversie- of wisseldiensten worden aangeboden.

VERANTWOORDELIJK SPELEN

  1. Bij het aanvragen van een zelfuitsluiting zal het Casino dat account onmiddellijk sluiten en de speler verhinderen om op dat specifieke account te spelen. We zullen redelijke inspanningen leveren om te proberen het openen van nieuwe accounts te voorkomen, maar het is de enige verantwoordelijkheid van de speler om ervoor te zorgen dat er geen andere accounts worden aangemaakt. Het Casino kan niet aansprakelijk worden gesteld voor mogelijke verliezen op andere accounts.
  2. Als speler heeft u de mogelijkheid om een ​​verlieslimiet op uw account in te stellen (naast andere limieten).

SLAPENDE REKENINGEN

  1. Een inactief (slapend) account is een account waar een speler twaalf (12) opeenvolgende maanden niet op is ingelogd of is uitgelogd. Als uw account als inactief wordt beschouwd, behoudt het Casino zich het recht voor om een ​​maandelijkse administratiekost van € 10 of het equivalent in een andere valuta (of het huidige saldo van uw account, indien lager) in rekening te brengen, zolang het saldo van uw account positief blijft.
  2. U machtigt het Casino om deze vergoeding van uw account af te schrijven aan het begin van de maand volgend op de dag waarop uw account als inactief wordt beschouwd, en aan het begin van elke daaropvolgende maand dat uw account inactief blijft. Het Casino stopt met het afschrijven van de vergoeding als het saldo op de account nul is of als de account wordt gereactiveerd.
  3. Alle kosten die kunnen ontstaan ​​bij de restitutieprocedure zijn voor rekening van de speler.

AFSLUITING VAN DE REKENING

  1. Gebruikers kunnen hun gebruikersaccount sluiten door contact met ons op te nemen via [email protected]. ninewin zal alle fondsen van het gebruikersaccount aan u terugbetalen. De methode van terugbetaling wordt naar eigen goeddunken van het bedrijf gekozen.
  2. Om fraudebestrijdingsmaatregelen, preventie van witwassen van opbrengsten van misdrijven en financiering van terrorisme en misbruik door de Gebruiker te waarborgen, behoudt ninewin zich het recht voor om de identiteit van de Gebruiker te verifiëren bij het sluiten van het account van de Gebruiker. Dit betekent dat ninewin het recht heeft om actuele documenten van de Gebruikers op te vragen, een interview (Skype-gesprek of Zoom-gesprek) met een Gebruiker te voeren, bevestiging van de bron van fondsen te vragen of/en een hoge resolutie en zichtbare foto van een selfie van een gebruiker met zijn/haar actuele documenten bij zijn/haar gezicht, ook al heeft de Gebruiker in het verleden de identiteitsverificatie doorstaan.
  3. Bedrijf behoudt zich het recht voor om uw gebruikersaccount te sluiten en u het geld terug te betalen van het saldo op uw gebruikersaccount, onder aftrek van de relevante opnamekosten, naar eigen goeddunken en zonder enige verplichting om een ​​reden op te geven of voorafgaande kennisgeving te geven.

VRIJWARING VAN AANSPRAKELIJKHEID

  1. U bent als enige verantwoordelijk voor het aangeven en verantwoorden van eventuele belastingen die op u van toepassing zijn volgens de relevante wetgeving voor de winsten die u van het Bedrijf ontvangt.
  2. U begrijpt dat u door deel te nemen aan de Spellen het risico loopt dat u het geld dat op uw account is gestort, verliest.
  3. Het bedrijf erkent en aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of verlies van een speler en/of een derde partij, direct en/of indirect veroorzaakt door:
    1. fout, drukfout, verkeerde interpretatie, verkeerd horen, verkeerd lezen, verkeerde vertaling, spelfout, leesfout, transactiefout, technisch falen, technisch gevaar, registratiefout, duidelijke fout, annulering van een spel om welke reden dan ook; 
    2. Overmacht; 
    3. schending van de Algemene Voorwaarden door de speler of een derde partij; 
    4. collusie en/of criminele handelingen door de speler of een derde partij; 
    5. advies of aanbevelingen verstrekt door ninewincasino.nl of derden via de Diensten of Website; 
    6. schommelingen op de financiële markt, waaronder maar niet beperkt tot schommelingen in wisselkoersen.
  4. Het Bedrijf is onder geen enkele omstandigheid aansprakelijk jegens de speler, hetzij op grond van contract, onrechtmatige daad (inclusief nalatigheid), schending van wettelijke plicht of anderszins, voor enig verlies of schade die voortvloeit uit of in verband staat met het gebruik van de diensten door een speler of het niet naleven van de Algemene voorwaarden door het Bedrijf dat redelijkerwijs niet voorzienbaar was voor zowel ninewincasino.nl als de speler op het moment dat de Algemene voorwaarden werden geaccepteerd.
  5. De totale aansprakelijkheid van het Bedrijf jegens een speler met betrekking tot alle verliezen die voortvloeien uit of in verband staan ​​met een weddenschap of inzet geplaatst door de speler, ongeacht of dit contractueel, uit onrechtmatige daad (inclusief nalatigheid), schending van wettelijke plicht of anderszins is, zal (voor zover maximaal toegestaan ​​door de wet) in geen geval het bedrag van de relevante weddenschap of inzet geplaatst door de speler die aanleiding gaf tot de claim overschrijden.
  6. Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om uw account te sluiten en het bedrag op uw rekeningsaldo aan u terug te betalen, onder aftrek van de relevante opnamekosten, naar eigen goeddunken en zonder enige verplichting om een ​​reden op te geven of voorafgaande kennisgeving te doen.

ANTI-FRAUDEBELEID

  1. Het bedrijf heeft een strikt antifraudebeleid en maakt gebruik van verschillende antifraudetools en -technieken. Als de speler wordt verdacht van frauduleuze handelingen, waaronder, maar niet beperkt tot: deelnemen aan enige vorm van samenspanning met andere spelers, frauduleuze handelingen tegen andere online casino’s of betalingsaanbieders, terugboekingen van transacties met een creditcard of weigering van bepaalde betalingen, het aanmaken van twee of meer accounts, andere vormen van vals spelen of failliet gaan in het land van verblijf, behoudt het bedrijf zich het recht voor om een ​​dergelijk account te beëindigen en alle uitbetalingen aan de speler op te schorten. Deze beslissing is uitsluitend ter beoordeling van het bedrijf en de speler wordt niet op de hoogte gesteld of geïnformeerd over de redenen voor dergelijke handelingen. Het bedrijf behoudt zich ook het recht voor om de toepasselijke regelgevende instanties op de hoogte te stellen van frauduleuze handelingen die door de speler worden uitgevoerd, door spelrondes in een spel, inclusief gratis spins en bonusfuncties, uit te stellen tot een later tijdstip waarop er geen inzetvereisten zijn, door grote inzetten op tafel te laten liggen, bijvoorbeeld bij blackjack, en door terug te keren naar het spel nadat de bonusinzet is voltooid, door spellen te spelen met bonusgeld om in-game waarde op te bouwen, door het bonusgeld te verliezen en vervolgens de opgebouwde waarde te laten uitbetalen tijdens het spelen om echt geld, door gebruik te maken van strategieën die profiteren van eventuele softwarefouten of -storingen.
  2. Mocht het Casino op de hoogte raken van een gebruiker die de bonus of een promotie heeft geaccepteerd met als enige doel een positieve verwachte waarde te creëren op bonusrendement door gebruik te maken van bekende praktijken die gericht zijn op het veiligstellen van geld uit genoemde bonus of op welke manier dan ook proberen te profiteren van bonussen die door Casino zijn ontvangen, dan zullen wij onmiddellijke inbeslagname van winsten en sluiting van de account afdwingen met het recht om verdere opnames in te houden. Een voorbeeld van voordeelspel zou zijn het uitstellen van een spelronde in een spel, inclusief gratis spins-functies en bonusfuncties, naar een later tijdstip waarop u geen inzetvereisten meer hebt en/of nieuwe stortingen uitvoert terwijl gratis spins-functies of bonusfuncties nog steeds beschikbaar zijn in een spel, behoudt het Casino zich het recht voor om opnames in te houden en/of alle winsten in beslag te nemen.
  3. ninewincasino.nl verbiedt medeplichtigheid van spelers en staat niet toe dat robots en geprogrammeerde apparaten deelnemen aan het spel.
  4. Het Casino behoudt zich het recht voor om uw account te sluiten en het bedrag op uw accountsaldo aan u terug te betalen, onder aftrek van de relevante opnamekosten, naar eigen goeddunken van het Bedrijf en zonder enige verplichting om een ​​reden op te geven of voorafgaande kennisgeving te doen.
  5. Als u uw account hebt gefinancierd met een Creditcard, behouden wij ons het recht voor om alle opnameverzoeken tot het totale gestorte bedrag te betalen als restituties voor de aankopen die u hebt gedaan. Als uw opnames het totale gestorte bedrag overschrijden, wordt het overtollige bedrag aan u uitbetaald via een van onze alternatieve beschikbare methoden.
  6. Voordat een terugbetaling wordt verwerkt, worden alle bonussen en winsten van uw saldo afgetrokken. Vervolgens wordt het terug te betalen bedrag berekend.
  7. Indien onze betalingsverwerkers of het casino van mening zijn dat aankopen met een creditcard om veiligheids- of juridische redenen een onaanvaardbaar risico vormen, zullen wij de terugbetaling van dergelijke transacties naar de creditcard uitvoeren en alle bevoegde autoriteiten en partijen hiervan op de hoogte stellen.
  8. Als u een terugbetaling wilt doen, neem dan contact op via e-mail

RESTITUTIEBELEID

  1. U kunt contact opnemen met onze klantenservice via de instructies op de website als u klachten heeft over onze diensten.
  2. Om de terugbetaling te controleren, moet u de volgende documenten overleggen:
    1. foto’s van beide kanten van uw paspoort, rijbewijs of een ander identiteitsbewijs,
    2. Bewijs van adres (het bewijs van adres moet een foto zijn van een papieren document dat in de afgelopen 90 dagen naar u is verzonden. Dit kan bijvoorbeeld een door de overheid uitgegeven document zijn, een bankafschrift, een rekening of iets dergelijks.)
    3. U kunt ook de originele PDF van een energierekening uploaden, een bankafschrift (met uw naam en rekeningnummer als u dit nog niet als adresbewijs hebt geüpload)
  3. Het kan tot 7 werkdagen duren voordat er een beslissing over de terugbetaling wordt genomen.
  4. Indien tot terugbetaling wordt besloten, wordt het terug te betalen bedrag teruggestort op de rekening van de speler. De speler wordt hiervan op de hoogte gesteld en de procedure wordt afgerond binnen 48 uur nadat de beslissing is genomen.
  5. Als u uw account hebt gefinancierd met een Creditcard, behouden wij ons het recht voor om alle opnameverzoeken tot het totale gestorte bedrag te betalen als restituties voor de aankopen die u hebt gedaan. Als uw opnames het totale gestorte bedrag overschrijden, wordt het overtollige bedrag aan u uitbetaald via een van onze alternatieve beschikbare methoden.
  6. Voordat een terugbetaling wordt verwerkt, worden alle bonussen en winsten van uw saldo afgetrokken. Vervolgens wordt het terug te betalen bedrag berekend.
  7. Indien onze betalingsverwerkers of het casino van mening zijn dat aankopen met een creditcard om veiligheids- of juridische redenen een onaanvaardbaar risico vormen, zullen wij de terugbetaling van dergelijke transacties naar de creditcard uitvoeren en alle bevoegde autoriteiten en partijen hiervan op de hoogte stellen.
  8. Als u een terugbetaling wilt doen, neem dan contact op via e-mail
  9. Om de terugbetaling te controleren, moet u de volgende documenten overleggen:
    1. foto’s van beide kanten van uw paspoort, rijbewijs of een ander identiteitsbewijs,
    2. Bewijs van adres (het bewijs van adres moet een foto zijn van een papieren document dat in de afgelopen 90 dagen naar u is verzonden. Dit kan bijvoorbeeld een door de overheid uitgegeven document zijn, een bankafschrift, een rekening of iets dergelijks.)
    3. U kunt ook de originele PDF van een energierekening uploaden, een bankafschrift (met uw naam en rekeningnummer als u dit nog niet als adresbewijs hebt geüpload)
  10. Het kan tot 7 werkdagen duren voordat er een beslissing over de terugbetaling wordt genomen.
  11. Indien tot terugbetaling wordt besloten, wordt het terug te betalen bedrag teruggestort op de rekening van de speler. De speler wordt hiervan op de hoogte gesteld en de procedure wordt afgerond binnen 48 uur nadat de beslissing is genomen.
  12. Als u uw account hebt gefinancierd met een Creditcard, behouden wij ons het recht voor om alle opnameverzoeken tot het totale gestorte bedrag te betalen als restituties voor de aankopen die u hebt gedaan. Als uw opnames het totale gestorte bedrag overschrijden, wordt het overtollige bedrag aan u uitbetaald via een van onze alternatieve beschikbare methoden.
  13. Voordat een terugbetaling wordt verwerkt, worden alle bonussen en winsten van uw saldo afgetrokken. Dit is tevens de reden dat het terug te betalen bedrag wordt berekend.
  14. Indien onze betalingsverwerkers of het casino van mening zijn dat aankopen met een creditcard om veiligheids- of juridische redenen een onaanvaardbaar risico vormen, zullen wij de terugbetaling van dergelijke transacties op de creditcard initiëren en alle relevante autoriteiten en partijen op de hoogte stellen.

KLACHTEN

  1. U kunt contact opnemen met onze klantenservice via de instructies op de website als u klachten heeft over onze diensten.
  2. Klachten worden afgehandeld in de supportafdeling en geëscaleerd in de organisatie van het Casino in het geval dat supportpersoneel de zaak niet onmiddellijk heeft opgelost. U wordt op redelijke wijze geïnformeerd over de status van de klacht.
  3. Als het geschil niet op het niveau van het casinomanagement wordt opgelost, kunt u contact opnemen met een onafhankelijke instantie, gokautoriteit of de toezichthouder op de vergunningen die op de website worden vermeld.
  4. In het geval van een geschil, stemt u ermee in dat de serverlogs en -records de uiteindelijke autoriteit zijn bij het bepalen van de uitkomst van een claim. U stemt ermee in dat in het onwaarschijnlijke geval van een meningsverschil tussen het resultaat dat op uw scherm verschijnt en de gameserver, het resultaat dat op de gameserver is geregistreerd, prevaleert, en u erkent en stemt ermee in dat onze records de uiteindelijke autoriteit zijn bij het bepalen van de voorwaarden en omstandigheden van uw deelname aan de relevante online gamingactiviteit en de resultaten van deze deelname.
  5. Wanneer wij contact met u willen opnemen over een dergelijk geschil, doen wij dat via de contactgegevens die u in uw account heeft opgegeven.

BOETES EN BEËINDIGING

  1. Indien u een bepaling van deze Algemene Voorwaarden overtreedt of indien Bedrijf een redelijk vermoeden heeft dat u deze heeft overtreden, behoudt Casino zich het recht voor om uw account niet te openen, op te schorten of te sluiten, de uitbetaling van uw winst in te houden en dergelijke gelden te gebruiken ter compensatie van eventuele door u verschuldigde schadevergoedingen.
  2. U erkent dat wij de uiteindelijke beslisser zijn over de vraag of u de regels, voorwaarden of bepalingen hebt overtreden op een manier die resulteert in uw schorsing of permanente uitsluiting van deelname aan onze site.
  3. Het Bedrijf behoudt zich uitdrukkelijk alle intellectuele eigendomsrechten voor met betrekking tot de Diensten en Inhoud. Gebruikers mogen de Diensten of de Inhoud niet gebruiken voor andere doeleinden dan hierboven uiteengezet.
  4. In het bijzonder mag een gebruiker onder geen beding:
    1. de auteursrecht- of handelsmerkvermelding of andere eigendomsvermelding die in de Inhoud en/of uit kopieën van Inhoud die onder deze Gebruiksvoorwaarden zijn gemaakt, verwijderen;
    2. enige Inhoud op een manier gebruiken die inbreuk maakt op de rechten van het Bedrijf of op de rechten van een derde partij;
    3. de inhoud op een manier gebruiken die illegaal is of in strijd is met de algemene voorwaarden van ninewincasino.nl;
    4. gebruiken, reproduceren, wijzigen, bewerken, mixen of remixen, voice-over of commentaar toepassen, weergeven, uitvoeren, publiceren, distribueren, verspreiden, uitzenden, framen, communiceren aan het publiek of verspreiden onder derden of de Diensten en/of de Inhoud op welke manier dan ook exploiteren voor uw commerciële winst. ‘Commerciële winst’ kan elke activiteit omvatten die reclame-inkomsten of abonnementsgelden aantrekt voor de distributie van of toegang tot de inhoud van het Bedrijf, of door de noodzaak voor derden om zich te abonneren op
    5. Inhoud of informatie die op enigerlei wijze daaruit is verkregen of afgeleid, kopiëren, publiceren, opnieuw publiceren of herdistribueren, communiceren of verspreiden aan derden; of
    6. Inhoud archiveren of opslaan voor toegang door anderen dan de gebruiker.

INTELLECTUEEL EIGENDOM

  1. Het ontwerp van de Website en de Diensten, alle software die deel uitmaakt van de Website en Diensten en de Inhoud zijn beschermd door auteursrechten, handelsmerken, patenten en andere intellectuele eigendomsrechten en wetten die toebehoren aan ninewincasino.nl en/of haar licentiegevers.
  2. Een gebruiker mag de inhoud alleen bekijken, downloaden, opslaan op een compatibel apparaat, afdrukken, gebruiken, citeren en aanhalen voor zijn eigen persoonlijke, niet-commerciële gebruik en op voorwaarde dat hij ninewincasino.nl op de juiste manier vermeldt waar dat van toepassing is.
  3. ninewincasino.nl behoudt zich uitdrukkelijk alle intellectuele eigendomsrechten voor met betrekking tot de Diensten en Inhoud. Gebruikers mogen de Diensten of de Inhoud niet gebruiken voor andere doeleinden dan hierboven uiteengezet.
  4. In het bijzonder mag een gebruiker onder geen beding:
    1. de auteursrecht- of handelsmerkvermelding of andere eigendomsvermelding die in de Inhoud en/of uit kopieën van Inhoud die onder deze Gebruiksvoorwaarden zijn gemaakt, verwijderen;
    2. enige Inhoud op een manier gebruiken die inbreuk maakt op de rechten van het Bedrijf of op de rechten van een derde partij;
    3. de inhoud op een manier gebruiken die illegaal is of in strijd is met de algemene voorwaarden van ninewincasino.nl;
    4. gebruiken, reproduceren, wijzigen, bewerken, mixen of remixen, voice-over of commentaar toepassen, weergeven, uitvoeren, publiceren, distribueren, verspreiden, uitzenden, framen, communiceren aan het publiek of verspreiden onder derden of de Diensten en/of de Inhoud op welke manier dan ook exploiteren voor uw commerciële winst. ‘Commerciële winst’ kan elke activiteit omvatten die reclame-inkomsten of abonnementsgelden aantrekt voor de distributie van of toegang tot de inhoud van het Bedrijf, of door de noodzaak voor derden om zich te abonneren op
    5. Inhoud of informatie die op enigerlei wijze daaruit is verkregen of afgeleid, kopiëren, publiceren, opnieuw publiceren of herdistribueren, communiceren of verspreiden aan derden; of
    6. Inhoud archiveren of opslaan voor toegang door anderen dan de gebruiker.

NETENT ALGEMENE VOORWAARDEN

Universal Monsters (Dracula, Creature from the Black Lagoon, Phantoms Curse en The Invisible Man) mag alleen gespeeld worden in de volgende gebieden: Andorra, Oostenrijk, Armenië, Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Cyprus, Finland, Georgië, Duitsland, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Moldavië, Monaco, Montenegro, Nederland, Noord-Macedonië, Noorwegen, Polen, Rusland, San Marino, Servië, Slowakije, Slovenië, Turkije en Oekraïne.

Absolute beperking. NetEnt staat niet toe dat NetEnt Casino Games worden geleverd aan een entiteit die actief is in een van de onderstaande rechtsgebieden (ongeacht of NetEnt Casino Games worden geleverd door de entiteit in dat rechtsgebied) zonder de juiste licenties. België, Bulgarije, Colombia, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Frankrijk, Italië, Letland, Litouwen, Mexico, Portugal, Roemenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten van Amerika.

Gebieden op de zwarte lijst. Alle NetEnt Casinospellen worden mogelijk niet aangeboden in de volgende gebieden: Afghanistan, Albanië, Algerije, Angola, Australië, Bahama’s, Botswana, België, Bulgarije, Colombia, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Ecuador, Ethiopië, Frankrijk, Ghana, Guyana, Hong Kong, Italië, Iran, Irak, Israël, Koeweit, Letland, Litouwen, Mexico, Namibië, Nicaragua, Noord-Korea, Pakistan, Panama, Filippijnen, Portugal, Roemenië, Singapore, Spanje, Zweden, Zwitserland, Soedan, Syrië, Taiwan, Trinidad en Tobago, Tunesië, Oeganda, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten van Amerika, Jemen, Zimbabwe.

Blacklisted Branded Games Territories. De volgende NetEnt Braded Games hebben enkele verdere beperkingen naast de Blacklisted Territories die hierboven zijn uiteengezet:

Naast de rechtsgebieden die zijn uiteengezet in paragraaf 17.2. mag Planet of the Apes Video Slot niet worden aangeboden in de volgende gebieden: Azerbeidzjan, China, India, Maleisië, Qatar, Rusland, Thailand, Turkije, Oekraïne.

Naast de rechtsgebieden die in paragraaf 17.2 zijn uiteengezet, mag Vikings Video Slot niet worden aangeboden in de volgende rechtsgebieden: Azerbeidzjan, Cambodja, Canada, China, Frankrijk, India, Indonesië, Laos, Maleisië, Myanmar, Papoea-Nieuw-Guinea, Qatar, Rusland, Zuid-Korea, Thailand, Turkije, Oekraïne en de Verenigde Staten van Amerika.

Naast de rechtsgebieden die in paragraaf 17.2 zijn uiteengezet, mag Narcos Video Slot niet worden aangeboden in de volgende gebieden: Indonesië, Zuid-Korea.

Naast de rechtsgebieden die in paragraaf 17.2 zijn uiteengezet, mag Street Fighter Video Slot niet worden aangeboden in de volgende gebieden: Anguilla, Antigua & Barbuda, Argentinië, Aruba, Barbados, Bahama’s, Belize, Bermuda, Bolivia, Bonaire, Brazilië, Britse Maagdeneilanden, Canada, Kaaimaneilanden, China, Chili, Clipperton Island, Colombia, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Dominica, Dominicaanse Republiek, El Salvador, Groenland, Grenada, Guadeloupe, Guatemala, Guyana, Haïti, Honduras, Jamaica, Japan, Martinique, Mexico, Montserrat, Navassa Island, Paraguay, Peru, Puerto Rico, Saba, Saint Barthelemy, Sint Eustatius, Saint Kitts en Nevis, Saint Lucia, Saint Martin, Saint Martin, Saint Pierre en Miquelon, Saint Vincent en de Grenadines, Zuid-Korea, Suriname, Turks- en Caicoseilanden, Verenigde Staten van Amerika, Uruguay, Amerikaanse Maagdeneilanden, Venezuela

Naast de rechtsgebieden zoals uiteengezet in paragraaf 17.2. mag Fashion TV Video Slot niet worden aangeboden in de volgende gebieden: Cuba, Jordanië, Turkije en Saoedi-Arabië.