<strong><strong>NineWin</strong></strong> NineWin <strong><strong>Promoties</strong></strong> Promoties
Dutch
NineWin Casino » Privacybeleid

PRIVACYBELEID 

INVOERING

  1. Dit privacybeleid, dat voor het laatst is bijgewerkt op 01/11/2024, beschrijft de gegevensverwerkingspraktijken die worden uitgevoerd door ninewincasino.nl. Hier bij ninewincasino.nl houden we ervan om het onze klanten eenvoudig en gemakkelijk te maken en dat betekent dat we duidelijk, transparant en open zijn over wat we verzamelen en hoe en waarom we de gegevens die we verzamelen gebruiken, dus deze pagina gaat hier uitgebreid op in.
  2. Ons beleid legt uit hoe we uw persoonlijke gegevens gebruiken, of u nu gewoon op bezoek bent, een storting doet of een van onze spellen speelt. Dit beleid bevat informatie die u mogelijk nog niet weet over uw gegevensprivacyrechten, de omstandigheden waarin we informatie over u delen en verkrijgen, en hoe we deze gebruiken om de marketing die u ontvangt te personaliseren, dus neem de tijd om alle secties zorgvuldig te lezen.
  3. Als wij materiële wijzigingen in dit Beleid aanbrengen, zullen wij u daarvan op de hoogte stellen.
  4. Houd er rekening mee dat al onze medewerkers regelmatig trainingen volgen over informatiebeveiliging en dat zij zich moeten houden aan de geheimhoudingsplicht en aan de interne beleidsregels en procedures wanneer zij met uw gegevens omgaan.
  5. Wij hopen dat u deze pagina nuttig vindt. Mocht u echter nog vragen of opmerkingen hebben over gegevensbescherming, neem dan gerust contact op met onze functionaris voor gegevensbescherming via [email protected]

PRIVACYBELEID BELOFTE

  1. Ninewin zal altijd de privacy van al haar klanten waarderen en respecteren. Uw privacy is belangrijk voor u en voor ons en wij beloven u het volgende:
  2. Ninewin zet zich in om uw privacy te beschermen. Wij geloven in het gebruik van uw persoonlijke informatie om dingen eenvoudiger en beter voor u te maken. Wij zullen uw persoonlijke informatie altijd veilig houden. Wij zullen duidelijk en open zijn tegen u over waarom wij uw persoonlijke informatie verzamelen en hoe wij deze gebruiken. Waar u keuzes of rechten hebt, zullen wij deze aan u uitleggen en uw wensen respecteren.
  3. Om een ​​opname te kunnen doen, moet een speler de actieve gestorte bedragen minstens één keer inzetten voordat hij kan opnemen. Deze procedure is in lijn met de anti-witwaspraktijken.
  4. Het bedrijf behoudt zich het recht voor om aanvullende procedures en middelen te gebruiken om de identiteit van een klant te verifiëren (Know Your Client) bij het uitvoeren van stortingen op de rekening. Dit kan (maar is niet beperkt tot) een selfie met een document of een vorm van identificatie. Om de rekening van een speler te verifiëren, vereist het casinomanagement documenten (ID, betalingssystemen, nutsrekeningen enz.) in het Latijnse of Cyrillische alfabet. In het geval dat een speler geen mogelijkheid heeft om documenten in het bovengenoemde alfabet te verstrekken, behoudt het casino zich het recht voor om videoverificatie te eisen waarbij de speler zijn/haar documenten toont.
  5. Spelers die in CAD storten, kunnen alleen geld opnemen via EcoPayz, Interac, Instadebit en iDebit (er is een minimale storting via deze betalingsopties vereist om ze te activeren voor opname).
  6. Het bedrijf behoudt zich het recht voor om te bellen naar het nummer dat is opgegeven in het account van de klant, wat een noodzakelijk onderdeel kan zijn van de KYC-procedure. Totdat het account volledig is geverifieerd, worden er geen uitbetalingen verwerkt.

WELKE PERSOONLIJKE INFORMATIE WORDT VERZAMELD EN WANNEER

  1. Bij het registreren van een account:
    1. uw persoonlijke gegevens, zoals uw naam, e-mailadres, postadres, telefoon- of mobiele nummer, geslacht of geboortedatum;
    2. fotografische identificatie en bewijs van adresdocumenten (om due diligence uit te voeren)
    3. bank- en financiële gegevens (om de bron van de fondsen vast te stellen bij een transactie)
    4. uw account-inloggegevens, zoals uw gebruikersnaam en wachtwoord
  2. Door uw gebruik van onze Diensten:
    1. informatie over hoe u met onze producten omgaat
    2. informatie over uw online surfgedrag op de website – zie ons Cookiebeleid voor meer informatie;
    3. informatie over alle apparaten die u hebt gebruikt om toegang te krijgen tot onze Diensten (zoals model, besturingssysteem, IP-adres, browsertype, identificatie van mobiel apparaat)
    4. telefoongesprekken opnemen – we kunnen telefoongesprekken met u monitoren of opnemen. We kunnen dit doen om te controleren of we uw instructies correct hebben uitgevoerd; om vragen of problemen op te lossen; voor regelgevende doeleinden; om onze servicekwaliteit te verbeteren; om ons te helpen ons personeel te trainen, of om fraude of andere misdrijven te detecteren of voorkomen
    5. informatie die u vrijwillig met ons hebt gedeeld of anderszins openbaar hebt gemaakt, zoals sociale mediaprofielen
  3. Bijzondere categorieën van gegevens
    1. Persoonsgegevens die door ninewincasino.nl worden verzameld, kunnen zogenaamde “speciale categorieën gegevens” omvatten, zoals gegevens die de gezondheid onthullen (gerelateerd aan verantwoord gokken) (zie sectie “Waarom verzamelen wij uw Persoonsgegevens en op welke basis”).
    2. Wij hebben aanvullende maatregelen getroffen om uw gevoelige persoonsgegevens en de vertrouwelijkheid ervan te beschermen (zie paragraaf «Beveiliging van uw gegevens en vertrouwelijkheid»).

WAAROM VERZAMELEN WIJ UW PERSOONSGEGEVENS EN OP WELKE BASIS?

  1. Wij erkennen het vertrouwen dat onze klanten in ons stellen als dienstverlener. In ruil daarvoor is Ninewin open over waarom we uw gegevens verzamelen. Allereerst is het verzamelen van uw gegevens essentieel om u de diensten en producten te bieden die u wilt. Daarnaast worden uw gegevens gebruikt om uw ervaring met onze diensten te personaliseren en te verbeteren, en om u van tijd tot tijd te contacteren met belangrijke informatie. In sommige gevallen moeten we uw gegevens verzamelen en gebruiken om te voldoen aan de wet. Onder de wetgeving inzake gegevensbescherming moeten we ook een specifieke wettelijke basis identificeren waarop we uw persoonlijke gegevens verwerken. We vertrouwen op verschillende grondslagen voor verschillende verwerkingsactiviteiten.
  2. Onder het contract – wanneer het nodig is voor de uitvoering van een contract waarbij u partij bent. Onze algemene voorwaarden, die u bij registratie hebt geaccepteerd, bevatten de voorwaarden van het contract en de diensten die wij zullen leveren:
  3. Om onze diensten aan u beschikbaar te stellen als onderdeel van ons contract
  4. om gaming- en weddenschapsdiensten, activiteiten of online-inhoud te leveren, om u informatie hierover te verstrekken en om uw verzoeken en vragen te behandelen;
  5. voor ‘servicebeheerdoeleinden’, zoals wachtwoordherinneringen, serviceberichten, zoals siteonderhoud, updates van ons privacy- en cookiebeleid of onze algemene voorwaarden, om u te laten weten of uw Ninewin-account inactief is geworden en om u te vragen of u het opnieuw wilt gebruiken voordat we het sluiten;
  6. om uw transacties te verwerken;
  7. Onder legitieme belangen – Het is noodzakelijk om uw gegevens te verwerken voor de hieronder uiteengezette doeleinden, behalve wanneer onze belangen worden overschreven door de belangen, rechten of vrijheden van de betrokken personen (zoals u). Om te bepalen of we uw gegevens op deze basis kunnen verwerken, zullen we een aantal factoren in overweging nemen, zoals wat u werd verteld op het moment dat u uw gegevens verstrekte, wat uw verwachtingen zijn over de verwerking van de gegevens, de aard van de gegevens en de impact van de verwerking op u.
    1. Om uw ervaring te personaliseren
  8. om een ​​relevantere, op maat gemaakte service te bieden; we kunnen bijvoorbeeld uw speelgeschiedenis gebruiken om gepersonaliseerde aanbevelingen en producten te bieden;
  9. Als u bent aangemeld of geabonneerd op onze marketingaanbiedingen, ontvangt u een gepersonaliseerde service. Als u deze services niet wilt ontvangen, kunt u zich afmelden voor marketingaanbiedingen of personalisatie uitschakelen door contact op te nemen met onze Klantenservice of een e-mail te sturen naar onze Functionaris Gegevensbescherming.
  10. Om onze diensten en producten te verbeteren
  11. om u de meest gebruiksvriendelijke online navigatie-ervaring te bieden;
  12. voor analyse- en onderzoeksdoeleinden, zodat wij de diensten die Ninewin aanbiedt, kunnen verbeteren;
  13. testen van nieuwe systemen en controleren van upgrades van bestaande systemen;
  14. het evalueren van de effectiviteit van marketing en voor marktonderzoek en training;
  15. klantmodellering, statistische en trendanalyse, met als doel producten en diensten te ontwikkelen en te verbeteren.
  16. Om contact met u op te nemen en met u te communiceren
  17. om contact met u op te nemen over onze diensten, bijvoorbeeld per telefoon, e-mail, post of sociale media;
  18. promoties en wedstrijden beheren waaraan u deelneemt;
  19. nodigen u uit om deel te nemen aan en het beheer te voeren over klantonderzoeken, vragenlijsten en andere marktonderzoeksactiviteiten die door Ninewin en andere organisaties namens ons worden uitgevoerd (Wij voeren marktonderzoek uit om onze diensten te verbeteren, maar als wij hierover contact met u opnemen, hoeft u niet deel te nemen aan de activiteiten. Als u ons laat weten dat u niet wilt dat wij contact met u opnemen voor marktonderzoek, zullen wij deze keuze respecteren en zal dit geen invloed hebben op uw mogelijkheid om onze diensten te gebruiken);
  20. Reageer op uw vragen en klachten.
  21. Om uw spel veiliger en leuker te maken
  22. om het gebruik van software van derden bij peer-to-peer gokken te ontmoedigen, te voorkomen of te detecteren;
  23. om activiteiten die in strijd zijn met onze Algemene Voorwaarden te ontmoedigen, te voorkomen of te detecteren;
  24. om betaalbaarheidscontroles uit te voeren om er zeker van te zijn dat u over voldoende financiële middelen beschikt om gebruik te maken van onze Diensten.
  25. Bijzondere categorieën van gegevens
    1. Wij verwerken dergelijke gegevens alleen als:
  26. u ons uw uitdrukkelijke toestemming heeft gegeven;
  27. het betrekking heeft op persoonsgegevens die u openbaar hebt gemaakt;
  28. het noodzakelijk is voor het instellen, uitoefenen of verdedigen van rechtsvorderingen;
  29. noodzakelijk is om redenen van zwaarwegend algemeen belang, op grond van het recht van de Europese Unie of het recht van de lidstaten.

WANNEER DELEN WIJ UW PERSOONLIJKE GEGEVENS?

  1. Over het algemeen delen we uw persoonlijke gegevens niet met derden buiten de groep van het bedrijf/de groep voor marketingdoeleinden. Er zijn echter omstandigheden waarin we uw persoonlijke gegevens delen met andere bedrijven, met derden die namens ons diensten aan u verlenen en met andere derden in het kader van het nakomen van onze wettelijke verplichtingen. 
  2. Wij kunnen persoonsgegevens delen met derden in de volgende omstandigheden:
    1. wanneer daartoe opdracht is gegeven door een toezichthoudende instantie en/of krachtens een wettelijke bepaling in het toepasselijke recht;
    2. kunnen wij de financiële instelling waarbij de rekening van een rekeninghouder wordt aangehouden, opdracht geven en machtigen om alle informatie vrij te geven die door de toezichthouder wordt gevraagd met betrekking tot de rekening van een rekeninghouder;
    3. om onze wettelijke rechten vast te stellen, uit te oefenen of te verdedigen;
    4. voor verificatie-, betaalbaarheidscontroles en fraudedetectiedoeleinden kunnen wij uw persoonsgegevens aan derden doorgeven);
    5. met dienstverleners om ons in staat te stellen onze diensten te leveren, zoals bedrijven die ons helpen met technologische diensten, het opslaan en combineren van gegevens, en het verwerken van betalingen of het leveren van relevante online advertenties voor onze producten en diensten;
    6. met externe auditors die onafhankelijke controles kunnen uitvoeren als onderdeel van onze accreditaties;
    7. aan een organisatie verkopen of overdragen (of onderhandelen over de verkoop of overdracht) van een van onze bedrijven of een van onze rechten of verplichtingen onder een overeenkomst die we met u hebben. Als de overdracht of verkoop doorgaat, kan de organisatie die uw persoonsgegevens ontvangt, uw persoonsgegevens op dezelfde manier gebruiken als wij;
    8. aan andere rechtsopvolgers van onze onderneming; of
    9. met de relevante toezichthouder over de kwesties rond zelfuitsluiting.
    10. wanneer we een fusie of bedrijfsverkoop aangaan, aangezien de persoonlijke informatie van klanten waarschijnlijk bij de verkoop/overdracht wordt betrokken. Wij informeren u voorafgaand aan een dergelijke overdracht van persoonlijke gegevens. Zelfs wanneer deze wordt gedeeld, zorgen wij ervoor dat uw persoonlijke informatie alleen wordt gebruikt voor de doeleinden die in dit privacybeleid worden beschreven.

HOE LANG BEWAART NINEWIN MIJN GEGEVENS?

  1. Wij bewaren uw gegevens alleen zolang als nodig is om de doeleinden te realiseren waarvoor ze zijn verzameld.
  2. Zolang u klant bent, moeten we uw gegevens bewaren om te voldoen aan onze wettelijke en contractuele vereisten. Wanneer u echter stopt met het gebruik van Ninewin Services, bewaren we uw persoonlijke gegevens nog een tijdje. Er zijn verschillende redenen waarom we uw gegevens bewaren, waaronder:
    1. om te voldoen aan wettelijke verplichtingen op grond van EU-/lokale wetgeving (bijvoorbeeld regelgeving ter bestrijding van witwassen of vergunningsvoorschriften);
    2. om juridische claims (bijvoorbeeld claims wegens nalatigheid) vast te stellen of te verdedigen die tegen ons kunnen worden ingediend;
    3. om te voldoen aan onze contractuele verplichtingen en rechten met betrekking tot de betrokken informatie;
    4. onze legitieme belangen, waarbij wij afwegingen hebben uitgevoerd;
    5. om te voldoen aan de richtlijnen van de relevante gegevensbeschermingsautoriteiten.

UW RECHTEN EN KEUZES OVER UW PERSOONLIJKE INFORMATIE

  1. Wij waarderen dat u wettelijk en onder bepaalde voorwaarden een aantal rechten hebt met betrekking tot de persoonlijke informatie die wij over u bewaren. Als u deze rechten wilt uitoefenen, dient u contact op te nemen met onze Functionaris Gegevensbescherming via ons e-mailadres [email protected]. Deze rechten omvatten het recht om toegang te krijgen tot, te wijzigen en te wissen van de persoonlijke informatie die wij over u bewaren, het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw gegevens, het recht om toestemming in te trekken en het recht op gegevensportabiliteit. U hebt ook het recht om een ​​klacht in te dienen bij uw gegevensbeschermingsautoriteit als u zich zorgen maakt over de manier waarop wij uw informatie verwerken. Daarnaast hebt u bepaalde rechten met betrekking tot geautomatiseerde besluitvorming en ‘profilering’.
  2. De persoonlijke informatie die wij vragen bij registratie is verplicht (tenzij aangegeven in de formulieren als optioneel) en wij hebben deze nodig om uw registratie te kunnen verwerken, contact met u op te nemen en te voldoen aan de gok- en financiële wetten waaraan u onderworpen bent. Helaas kunt u onze diensten niet gebruiken als u dergelijke persoonlijke informatie niet wilt verstrekken.
  3. Recht op toegang tot en rectificatie van de informatie die wij over u bewaren. U hebt het recht om een ​​kopie op te vragen van de persoonlijke informatie die wij over u bewaren, bekend als een verzoek tot toegang van de betrokkene. U hebt ook het recht om te verzoeken dat informatie die wij over u bewaren die mogelijk onjuist is of die is gewijzigd sinds u ons voor het eerst vertelde, wordt bijgewerkt of verwijderd. Deze verzoeken zijn gratis en kunnen per e-mail worden verzonden naar onze functionaris voor gegevensbescherming of door contact op te nemen met de klantenservice via ons e-mailadres [email protected]
  4. Recht om uw gegevens te verwijderen. In sommige gevallen kunt u ons vragen om de persoonlijke informatie die wij over u hebben te verwijderen (‘het recht om vergeten te worden’). Dit omvat wanneer:
    1. de informatie niet langer nodig is voor het doel waarvoor deze is verzameld (zoals uitgelegd in onze privacyverklaring);
    2. indien u eerder toestemming hebt gegeven voor het gebruik van uw gegevens, maar besluit deze in te trekken en wij geen andere wettelijke grondslag kunnen rechtvaardigen voor het gebruik ervan op grond van de wet op de gegevensbescherming;
    3. wij verwerken uw gegevens op basis van onze legitieme belangen en wij kunnen geen zwaarder wegende legitieme gronden aantonen om de gegevens te blijven verwerken;
    4. wij geen wettelijke grondslag hebben op grond van de wet gegevensbescherming om uw gegevens te verwerken;
    5. de gegevens moeten worden gewist om te voldoen aan een wettelijke verplichting;

Dit recht is onderworpen aan verplichte bewaartermijnen krachtens EU-/lokale wetgeving.

  1. Recht om verwerking te beperken. U hebt het recht om ons te vragen om de verwerking van uw persoonlijke informatie te beperken (‘blokkeren’ of ‘onderdrukken’). Wanneer de verwerking beperkt is, kunnen we uw informatie nog steeds opslaan, maar zullen we deze niet verder gebruiken. We houden lijsten bij van mensen die hebben gevraagd om verder gebruik van hun informatie te ‘blokkeren’ om ervoor te zorgen dat de beperking in de toekomst wordt gerespecteerd. Dit recht is voor u beschikbaar wanneer:
    1. u de juistheid van de persoonsgegevens betwist (terwijl wij zaken verifiëren);
    2. de verwerking onrechtmatig is en u bezwaar maakt tegen het wissen van de gegevens en verzoekt ons in plaats daarvan de verwerking te beperken;
    3. wij de gegevens niet meer nodig hebben, maar u deze nodig heeft voor het instellen, uitoefenen of verdedigen van een rechtsvordering; en
    4. Wij verwerken uw gegevens voor onze legitieme zakelijke belangen, maar u maakt bezwaar en terwijl wij de gronden voor verdere verwerking verifiëren.
  2. Recht op gegevensportabiliteit. U hebt het recht om persoonlijke informatie die u ons verstrekt, te ontvangen in een ‘algemeen gebruikt machinaal leesbaar formaat’. Dit stelt u in staat om uw informatie te verkrijgen en te hergebruiken voor uw eigen doeleinden in verschillende services. Als u bijvoorbeeld besluit om over te stappen naar een andere provider, stelt dit u in staat om uw informatie eenvoudig te verplaatsen, kopiëren of over te dragen tussen onze IT-systemen en die van hen, veilig en beveiligd, zonder de bruikbaarheid ervan te beïnvloeden. Dit is echter geen algemeen recht en ontstaat alleen wanneer de verwerking van uw informatie:
    1. op basis van uw toestemming of wanneer dit noodzakelijk is voor de uitvoering van een contract, en
    2. wanneer de informatie uitsluitend op geautomatiseerde wijze wordt verwerkt
  3. Recht op bezwaar. Op basis van uw specifieke situatie kunt u bezwaar maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens, dat wil zeggen:
    1. op basis van onze legitieme zakelijke belangen (inclusief profilering); of
    2. gedaan voor onderzoeks- en statistische doeleinden

U hebt ook het recht om bezwaar te maken tegen het gebruik van uw persoonsgegevens voor direct marketingdoeleinden (inclusief profilering).
 

  1. Recht om toestemming in te trekken. Wanneer we vertrouwen op uw toestemming als basis om uw persoonlijke informatie te verwerken – zoals voor verkoop- en marketingcommunicatie – hebt u het recht om uw toestemming op elk gewenst moment in te trekken. We zullen er altijd naar streven om het voor u gemakkelijk te maken om uw toestemming in te trekken door een optie ‘uitschrijven’ te kiezen in elke communicatie die u van ons ontvangt. Als u vindt dat dit niet het geval is, neem dan gewoon contact op met onze Functionaris Gegevensbescherming via e-mail [email protected] en we zullen proberen om de zaken zo snel mogelijk op te lossen.
  2. Rechten met betrekking tot geautomatiseerde besluitvorming, inclusief profilering. Soms gebruiken we systemen om geautomatiseerde beslissingen te nemen op basis van uw persoonlijke informatie. Dit helpt ons om ervoor te zorgen dat onze beslissingen snel, eerlijk, efficiënt en correct zijn, op basis van wat we weten. Deze geautomatiseerde beslissingen kunnen van invloed zijn op de producten, services of functies die we u nu of in de toekomst kunnen aanbieden, of op de mogelijkheid om onze services te gebruiken.

Wij kunnen in de volgende situaties gebruikmaken van geautomatiseerde besluitvorming:

  1. het op maat maken van producten en diensten – we kunnen u in groepen met vergelijkbare klanten (segmenten) indelen om uw voorkeuren en behoeften te bestuderen en te leren kennen, en u een meer op maat gemaakte ervaring te bieden;
  2. fraude detecteren – we gebruiken uw persoonlijke gegevens om te helpen beslissen en detecteren of uw account mogelijk wordt gebruikt voor fraude of witwassen. Als we denken dat er een risico op fraude is, kunnen we het account blokkeren of opschorten;
  3. openen van een account – wanneer u een account bij ons opent, controleren we of het product of de service relevant voor u is, op basis van wat we weten. We controleren ook of u voldoet aan de voorwaarden die nodig zijn om de account te openen. Dit kan het controleren van leeftijd, verblijfplaats, nationaliteit of financiële positie omvatten;
  4. risicobeoordeling met betrekking tot uw weddenschap.

De wet op gegevensbescherming is erop gericht om personen te beschermen tegen schade die kan voortvloeien uit besluitvorming – inclusief profilering – die plaatsvindt zonder menselijke tussenkomst. U hebt het recht om niet te worden onderworpen aan een besluit – inclusief profilering – wanneer dit is gebaseerd op de geautomatiseerde verwerking van uw persoonlijke informatie en het een juridisch effect of een vergelijkbaar significant effect op u heeft.

Houd er rekening mee dat dit recht niet van toepassing is wanneer de verwerking:

  • noodzakelijk voor het aangaan of de uitvoering van een contract met u; of
  • wanneer dit wettelijk is toegestaan; of
  • wanneer dit gebaseerd is op uw uitdrukkelijke toestemming.

Alle verzoeken die relevant zijn voor deze sectie moeten worden gericht aan onze Functionaris voor gegevensbescherming via het e-mailadres [email protected]

Wij zullen op elk van uw verzoeken die relevant zijn voor deze Sectie onverwijld en binnen een maand na ontvangst van het verzoek reageren. Na voorafgaande kennisgeving kan deze periode indien nodig met nog eens één (1) maand worden verlengd, rekening houdend met de complexiteit van het verzoek en het aantal andere in behandeling zijnde verzoeken. In geval van afwijzing van uw verzoek, zullen wij de relevante rechtvaardiging verstrekken.

Indien uw verzoek niet voldoet aan de vereisten van de wet op de gegevensbescherming, behouden wij ons het recht voor om: (a) een redelijke vergoeding in rekening te brengen, rekening houdend met de administratiekosten voor het verstrekken van de informatie of het communiceren of uitvoeren van de gevraagde actie; of (b) uw verzoek af te wijzen.

VEILIGHEID VAN UW GEGEVENS EN VERTROUWELIJKHEID

  1. Wij zetten ons in om de persoonlijke informatie die u ons toevertrouwt te beschermen. Wij nemen alle redelijke stappen om ervoor te zorgen dat alle informatie die via Ninewin wordt verzameld, veilig en in overeenstemming met dit Privacybeleid en strikte normen voor gegevensbescherming wordt behandeld. Dienovereenkomstig hebben wij robuuste procedures en technologieën aangenomen om uw gegevens te beschermen tegen ongeautoriseerde toegang en oneigenlijk gebruik.
  2. Onze betalingsaanbieders versleutelen uw creditcardgegevens. Wij zijn toegewijd aan het beschermen van de vertrouwelijke informatie van onze klanten en werken daarom alleen samen met de beste betalingsaanbieders.
  3. De beveiliging van onze systemen en applicaties wordt meerdere keren per jaar getest door externe beveiligingsexperts. Verder hebben we een Intrusion Detection System dat al het netwerkverkeer 24/7 controleert op tekenen van aanvallen of inbraken.
  4. Wij beschikken over een speciale fraudeafdeling en geavanceerde systemen om verdachte activiteiten te detecteren en te voorkomen. Zo zorgen wij ervoor dat Ninewin een veilig speelveld blijft. 
  5. Elk account dat betrokken is bij verdachte activiteiten wordt opgeschort en tot het uiterste onderzocht. Mocht u twijfels hebben over de activiteit op uw accounts, zoals onherkende transacties in de transactiegeschiedenis of verrassende wijzigingen in het saldo, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
  6. ninewincasino.nl gebruikt SSL-encryptie die de vertrouwelijkheid van uw informatie bij gegevensoverdracht garandeert. In geen geval verzamelen, bewaren of verzenden wij gegevens van uw kaart. De betalingstransacties worden volledig uitgevoerd via de beveiligde server van de betalingsgateway.  

KLACHTEN

  1. Als u een klacht wilt indienen over de manier waarop wij met uw persoonsgegevens omgaan, kunt u contact met ons opnemen om de kwestie te laten onderzoeken. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar onze Functionaris Gegevensbescherming op [email protected]
  2. Als u niet tevreden bent met ons antwoord of van mening bent dat wij uw persoonsgegevens niet in overeenstemming met de wet verwerken, kunt u een klacht indienen bij uw nationale toezichthouder voor gegevensbescherming.

WIJZIGINGEN IN HET PRIVACYBELEID

  1. Dit privacybeleid kan van tijd tot tijd worden bijgewerkt om veranderingen in de manier waarop we werken of de manier waarop ons werk wordt gereguleerd weer te geven. U kunt het daarom het beste controleren telkens wanneer u persoonlijke informatie aan ons verstrekt. De datum van de meest recente herzieningen wordt op deze pagina weergegeven. Als u niet akkoord gaat met deze wijzigingen, verstrek dan geen persoonlijke informatie meer aan ninewincasino.nl en gebruik onze diensten op geen enkele manier. Anders wordt u geacht de wijzigingen in het privacybeleid te hebben geaccepteerd als u dit blijft doen. U kunt uw Ninewin-account ook op elk gewenst moment verwijderen. Stel dat er belangrijke wijzigingen worden aangebracht in het privacybeleid, bijvoorbeeld met betrekking tot de manier waarop we uw persoonlijke informatie willen gebruiken. In dat geval zullen we een prominentere kennisgeving doen (inclusief, voor bepaalde diensten, kennisgeving van wijzigingen in het privacybeleid per e-mail). U moet een dergelijke wijziging uitdrukkelijk accepteren om de diensten te kunnen blijven gebruiken en de wijziging is onmiddellijk van toepassing nadat u deze hebt geaccepteerd.

UW VERPLICHTINGEN

Als blijkt dat u uw verplichtingen niet nakomt of als wij een redelijk vermoeden hebben dat de informatie die u verstrekt onjuist of onvolledig is of op enigerlei wijze in strijd is met de Wet bescherming persoonsgegevens of dit Privacybeleid, behouden wij ons het recht voor om uw aanvraag voor registratie af te wijzen of uw account onmiddellijk en zonder kennisgeving op te schorten of te beëindigen. In dit geval hebt u geen recht op enige compensatie vanwege de afwijzing van uw aanvraag of de opschorting of beëindiging van uw account.

Door ninewincasino.nl te gebruiken en uw persoonlijke gegevens te verstrekken, erkent u dat u verplicht bent om uw actuele, nauwkeurige en volledige gegevens te verstrekken zoals gevraagd door Ninewin. Bovendien moet u ons op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen in uw informatie om ervoor te zorgen dat deze up-to-date en nauwkeurig blijft.